***iC Servers on CS:S***
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Forums!

Go down 
AuthorMessage
Stinger

avatar

Posts : 422
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Forums!   Fri Mar 27, 2009 5:18 am

As you can tell, they have changed AGAIN. The forums were dailing for me, so I asked people in vent if it was just me...no answer. So i put a new skin on and put about 2 hours work into it. Hope you guys like them.

P.S. Was later told it was just me Smile
Back to top Go down
View user profile http://invulnerablecrusader.forumotion.net
Iguana

avatar

Posts : 208
Join date : 2009-01-16
Age : 23
Location : .........lol.

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 6:38 am

Looks very nice. Only problem is everything loads slowly for me...
Back to top Go down
View user profile
Stinger

avatar

Posts : 422
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 6:58 am

yeah... i think its the background Sad i can change it, but just plain black looks geh
Back to top Go down
View user profile http://invulnerablecrusader.forumotion.net
Iguana

avatar

Posts : 208
Join date : 2009-01-16
Age : 23
Location : .........lol.

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 7:18 am

Meh. It's up to you.

Edit: I WANT DEGRESS TAG KTHXBAI
Back to top Go down
View user profile
Stinger

avatar

Posts : 422
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 7:36 am

nobody posted on that idea but me....high iC members DAILLL
Back to top Go down
View user profile http://invulnerablecrusader.forumotion.net
Fatal

avatar

Posts : 267
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 7:41 am

The buttons and shit load slow for me, but they were before you changed it too. That the same thing you had stiner?
Back to top Go down
View user profile
Stinger

avatar

Posts : 422
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 7:48 am

neg....any button on the forum wasnt showing, and anything with 2 pages of posts was fuxed.

Btw post of what you think of the forums! I wanna know, if you think they are bad, I wont care, as long as you post something for me to do to make them better Smile
Back to top Go down
View user profile http://invulnerablecrusader.forumotion.net
Stinger

avatar

Posts : 422
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 7:55 am

it messed up looking like this (hh forums)


Back to top Go down
View user profile http://invulnerablecrusader.forumotion.net
Fatal

avatar

Posts : 267
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Fri Mar 27, 2009 10:32 am

Yeah, that's what I was talking about narb, the buttons are fucked up too.
Back to top Go down
View user profile
Pro V 1

avatar

Posts : 67
Join date : 2009-01-31
Age : 39
Location : TEX

PostSubject: Re: Forums!   Sat Mar 28, 2009 3:16 am

looks great for me,


great job Smile
Back to top Go down
View user profile
Fatal

avatar

Posts : 267
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Sat Mar 28, 2009 10:20 am

Yeah, it doesn't do it anymore. HH doesn't either.
Back to top Go down
View user profile
Stinger

avatar

Posts : 422
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Mon Mar 30, 2009 11:02 pm

mmmm i took the ads off, but it seems slower now, is that just me?
Back to top Go down
View user profile http://invulnerablecrusader.forumotion.net
Psych9z

avatar

Posts : 31
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Forums!   Tue Mar 31, 2009 12:30 am

mine is fine speed stinger... idk what ur talking about
Also... how did u post dat at 5:02 PM today when it is only 2:30 right now? (TIMETRAVELHACKZ???)
Back to top Go down
View user profile
Stinger

avatar

Posts : 422
Join date : 2009-01-14

PostSubject: Re: Forums!   Tue Mar 31, 2009 12:33 am

you gotta set your time in profile narb...mines right
Back to top Go down
View user profile http://invulnerablecrusader.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Forums!   

Back to top Go down
 
Forums!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» A New toolbar for My Brute Forums
» Metanet Forums
» On Sale-MT forum with .com domain[Romanian forum]
» need a little help with assignatures XD
» Parramatta Toy fair

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Invulnerable Crusaders :: Information-
Jump to: